Sider

søndag 18. mai 2014

“Villmarksliv”

Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger på mine innlegg! Dere skal vite at jeg setter stor pris på hver eneste kommentar. Selv har jeg vært veldig fraværende i bloglandia i lengre tid; ikke blogger jeg noe særlig selv og ikke leser jeg blogger. Har vel antakelig gått litt lei av både det ene og det andre, men jeg satser på å være tilbake til normalen etter hvert som sylysta trenger seg på. Det er jo utrolig mye inspirasjon å finne i de tusen bloggers land! :o)

Som antydet er det lenge mellom hver gang jeg er innom syrommet, men nå har jeg faktisk tilbrakt noen kvelder der og resultatet ser dere her.

Store toalettmapper i box-fasong i målene 25 x 15 x 8 cm. Jeg brukte ikke mønster, så disse er sydd etter eget hode. Den lille sirkelpungen som følger med er Timotei sitt mønster.

Stoffet heter North American Wildlife Earth og er fra Kaufman.

   IMG_4024 IMG_4026  IMG_4030 IMG_4019

6 kommentarer:

  1. Dette ble da kjempefine mapper! Godt jobba!

    Ønsker deg ei fin uke!

    Klem

    SvarSlett
  2. Jag tycker att Ditt tygval är helt fantastiskt!
    Var köper du till exempel detta tyget som Du sytt toalettväskorna i?

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Så bra du syr igjen :) og blogger:) går ofte litt opp og ned for alle i perioder då du er ikke alene om det:) kjempetøffe toalettmapper har du sydd her og:)

    SvarSlett
  4. Så flott stoff du har brukt i mappene og pungene dine!
    Bra du har funnet igjen sylysten! Og inspirasjon er det mer enn nok av!

    SvarSlett
  5. Gu så flott dette var :-) Nyyyydelig stoff og fantastisk bruk av det!

    SvarSlett
  6. Så fine stoff du har brukt. Ser du har motiver av både fugler og dyr.

    SvarSlett