Sider

torsdag 3. desember 2015

Knestrømper

Inspirasjon til å strikke knestrømper fikk jeg av en finsk dame som  lager utrolig mange fine strømpevarianter i alle regnbuens farger! HER kan du se bloggen hennes. Jeg kjøpte et mønster av henne også, men jeg endte opp med å lage mitt eget i stedet. Det må nok gjøres noen justeringer i mønsteret til neste par, men stort sett ble jeg fornøyd.

IMG_2186

Strømpene er strikket i Rauma Finull på pinner nummer 2,5.

IMG_2184

Nå skal jeg legge opp til et nytt par i færre farger og kanskje litt andre  mønsterborder.

Ønsker alle en riktig fin adventstid!

21 kommentarer:

  1. Kjempefine! Et imponerende arbeid du kan være stolt av!

    God førjulstid fra Ingunn

    SvarSlett
  2. Jättefina strumpor du har stickat! De ser svåra ut.

    SvarSlett
  3. Nydelige :-) Lykke til med neste par.

    SvarSlett
  4. Ja, dina strumpor är såå fina. Skulle gärna äga dem själv :)

    SvarSlett
  5. Så koselig med hjemmestrikkede stømper. Ordentlig lekre ble de også!

    SvarSlett
  6. Skikkelig fine og fargerike strømper ja:-)

    SvarSlett
  7. Nå jeg fant deg... så koselige strømper har du strikket... deilig fargerik. Ha det riktig fint, du.
    Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  8. I m so glad to visit this blog.This blog is really so amazing.Thanks for sharing with us.

    SvarSlett
  9. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 4b4ccceee3de1e5adaf3f2d6a8281ff7
    website kurma
    website kurma
    sms onay

    SvarSlett
  10. Thank you for your explanation, very good content. 01cbb56cb06997c8e77afe3bd9a705d9
    altın dedektörü

    SvarSlett
  11. Thanks for your article. fbc36ab269b6d9728e5084c4881173c6
    evden iş imkanı

    SvarSlett