Sider

torsdag 10. januar 2013

Give Away

90 kommentarer:

  1. Det var flott giveaway!
    Lykke til :o)

    SvarSlett
  2. Ti scrivo dall'Italia e complimenti per il tuo blog: è molto bello. Partecipo volentieri e speriamo....Ciao Rosanna

    SvarSlett
  3. Det var et lekkert toalettsett, og det var veldig pent med midtstilt motiv på sminkemappene :-)Jeg har linka innlegget på fb-sia mi. Jeg har ikke egen blogg,så jeg er en av dem som bare er innom uten å legge igjen kommentarer :-/ trodde ikke det gikk an da, men prøver meg nå - du ville kanskje heller ha kommentarene her enn der du la ut linken? :-)
    Berit

    SvarSlett
  4. Dette må jeg være med på. For noen flotte premier du har! Gratulerer med mange visninger, kommentarer og følgere!

    Jeg er ikke på Facebook, så da tar jeg ett lodd og krysser fingrene.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  5. Så fine premier du har laget. Jeg tar 1 lodd :)

    SvarSlett
  6. Klart jeg blir med! Syns du lager så mye fint! Vil gjerne ha to lodd jeg.

    SvarSlett
  7. For en flott Give away!Jeg vil gjerne ha et lodd!

    SvarSlett
  8. Kjempefint! Tar 1 lodd!

    SvarSlett
  9. Heisan;) Jeg vil gjerne prøve lykken. Kjempefine! Jeg har også lotteri, så heng deg på om du har lyst;)

    SvarSlett
  10. Det var fine ting, jeg tar et lodd.
    wsolhaug@bbnett.no

    SvarSlett
  11. Fantastiske flotte premier, så klart jeg vil ha et lodd. Masse flott du lager.

    signe marie

    SvarSlett
  12. Nydelige saker, jeg tar meget gjerne et vinner-lodd ;0)
    Lappelitenlene

    SvarSlett
  13. Lekkert, som alt anna du laga Siv!:-) Mvh Mali frå Vinjeøra

    SvarSlett
  14. Flotte premier! 1lodd på meg.

    SvarSlett
  15. Så fine ting du har laget, likte spesielt gått nr 1. 1 lodd på meg

    SvarSlett
  16. Vil gjerne være med på dette ja! Man går jo ikke av veien for slike lekre saker :)

    SvarSlett
  17. Grattis till många besök! Jag deltar gärna i utlottningen av fina vinster. Deltar med 1 lott.
    mvh Siv
    ronnb55 (at) hotmail.com

    SvarSlett
  18. Hei, flotte premier , klart jeg vil være med :) 1 lodd

    SvarSlett
  19. Kjempefine ting, så jeg hiver meg på og krysser fingrene for at jeg blir den heldige:)

    SvarSlett
  20. Flott give away du har her - et lodd på meg :-) Dette blir spennende.

    SvarSlett
  21. Hei er innom bloggen din rett som det er. Flotte premier og klart jeg melder meg på. Tar 2 lodd og linker med FB.

    Ragni

    SvarSlett
  22. Ja takk gjerne :-) Du er utrolig flink :-) hilsen Heidi U. :-)

    SvarSlett
  23. Kjempefin Give away, blir selvfølgelig med på den:-)
    Blir ett lodd på meg da, å krysser fingrene.

    SvarSlett
  24. Jeg er ikke så flink med give-away selv, men jeg er desto flinkere til å melde meg på. Jeg er jo innom bloggen din rett som det er og ser på alt det fine du lager, så klart jeg vil være med på dette her. Ett lodd til meg:-)

    SvarSlett
  25. www.ketis.weblogg.no10. januar 2013 kl. 23:56

    Jeg tar 2 lodd

    Kjempefin blogg - Blir helt inspirert og imponert :-)

    Mvh Keth

    SvarSlett
  26. Jeg har ingen blogg selv,men følger med på din.Synes du lager mye flott.Tar svært gjerne et lodd. Hilsen Catharina.
    catharinabirkeland@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Flott blogg! Jeg besøker den rett som det er.
    Jeg tar 2 lodd - håper jeg. Er litt usikker på om jeg klarte å linke opp mot min egen blogg.

    SvarSlett
  28. så flotte premier da må jeg bare stille med 2 lodd å håpe det beste.

    SvarSlett
  29. Jeg tar resten av lodda jeg Siv :-)Det er så mange fine ting, som er utrolig anvendige. Om jeg ikke skulle vinne, så veit jeg hvor jeg finner resten av din store FLOTTE kolleksjon av mapper og dukker etc. Du er nå bare helt RÅ til og sy, åssssssssså så nøye. Mvh Marianne!

    SvarSlett
  30. Ikke dukker, men DUKER :-)

    SvarSlett
  31. Flotte premier. 1 lodd på meg

    Astrid

    SvarSlett
  32. Eg har veldig lyst å delta i give away'en din! 2 lodd til meg ;)
    Siri

    SvarSlett
  33. Veldig søte punger :-)
    Tar to lodd og håper å vinne ;-)

    SvarSlett
  34. Klart jeg vil være med!! Kjempefine permer!! Gratulerer med mange besøk og kommentarer. :) jeg tar et lodd og krysser fingre og tær!! :)
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  35. Ipaden retter der den synes det passer best.. Det skulle stå kjempefine premier.. :)

    SvarSlett
  36. Kjempeflott giveaway :-) Tar 2 lodd, har linka på facebook :-) Lykke til med videre blogging :-)

    SvarSlett
  37. Hei du - godt nyttår til deg:) Mye fint på bloggen din ser jeg -både fra din mors hånd og fra deg sjøl:) Flotte ting du gir vekk også - jeg lever et facebook-fritt liv, så det blir ett lodd på meg:) Klem fra en rimdekt Todal med sol på fjellbronene...:)

    SvarSlett
  38. God nytt år! Så flotte og mange premiar du har :) Dette blir eg gjerne med på. Det blir eitt lodd på meg. God helg :)

    SvarSlett
  39. Med en så trevlig blogg som Du har är det inte konstigt att Du nu har över 30.000 besökare. Det är så mycket fina saker Du visar oss här och jag drar gärna en lott i Din Give Away.

    Dollandesign

    SvarSlett
  40. Så flotte premier! Vil veldig gjerne være med, og trekker 1 lodd.

    SvarSlett
  41. Hei!
    Superfin blog du har som eg er innom når det kommer noe nytt!Tar 1 lykkelodd og håper eg er den heldige på den rød voksdukveska:-)
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  42. Gratulere med så mange besøk og kommentarer, du har en kjemeflott blogg og lager så mye fint som du deler med oss. Vil gjerne være med på din give-away med så flotte gevinster og jeg tar 1 lodd (er ikke på facebook, sjø..)

    SvarSlett
  43. Flott sett :-) Jeg tar 2 lodd

    SvarSlett
  44. Med så fina vinster vill jag också gärna vara med och tävla. Jag tar en lott.
    Mvh
    Malin
    malinkinberg@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Hei Siv.Dette var kjekt.tenk om eg hadde vunne??????
    Prøver med to lodd.God helg

    SvarSlett
  46. Kjempeflotte premier.:-) Tar 1 lodd eg.

    SvarSlett
  47. Så flott!
    To lodd til meg :)

    SvarSlett
  48. Jeg vil gjerne være med. Nydelig ting :)

    SvarSlett
  49. Så morsomt med giveaway på nyåret. Jeg vinner aldri,men deltar gjerne. To lodder på meg :-)

    Ha en fin helg.

    SvarSlett
  50. I also want to take part :))

    SvarSlett
  51. Så moro med give away igjen :) Og med så flotte premier da!! Jeg trekker 2 lodd:)

    SvarSlett
  52. Jeg er med! Hilsen maliengedal@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Gratulerer - jeg vil gjerne være med i din give away - så flotte gaver.
    Jeg tar to lodd, jeg ha linket om din give away på venstre side i bloggen min. Ønsker deg en fin januar.
    Fra Grethe

    SvarSlett
  54. Dette var skikkelig fine gevinster. Kan skjønne jeg vil være med, og krysser fingre for at jeg denne gang er av de heldige. 1 lodd på meg.

    SvarSlett
  55. Så flott give away, klart jeg vil være med. Jeg trekker 2 lykkelodd.

    SvarSlett
  56. Inspirerende blogg du har, og flotte premier. Jeg tar 1 lodd.

    SvarSlett
  57. Jeg tar gjerne et lodd på disse flotte premiene.
    :)

    SvarSlett
  58. Sååå lekre. Både delt på fb. og likt. Ønsker veldig to lodd. Blir det ikke stivt å sy med voksduk? Marit

    SvarSlett
  59. Dette var da lekkert.Har planer om å finne ut hvordan symaskinen virske,tanken er å sy en sånn liten pung.Men ting tar tid.Tar 1 lodd.

    SvarSlett
  60. Så flotte premier! Jeg krysser fingrene for at ett lodd kan gi gevinst!

    SvarSlett
  61. Kjæmpefine premia! Har aldri vært med på sånt her før:)

    SvarSlett
  62. heia, ja jeg hiver meg på jeg og.. Hilsen Aud M Gasusen

    SvarSlett
  63. Så fine premier. Skulle gjerne ha vunnet disse ja.
    Jorun
    fostroem@online.no

    SvarSlett
  64. Kjempe flott Give away. har ikke egenblogg, men linket til FB. Mvh E.
    e-post ellensor@online.no

    SvarSlett
  65. For en super Give away!
    Jeg skal reklamere for deg på FB. Jeg vil gjerne ha to lodd og håper påvinnerlykke !

    Hilsen karin.olsen09@gmail.com

    SvarSlett
  66. Gratulerar.
    Hoppas jag har turen att vinna.
    Lycka till.
    EvaM

    SvarSlett
  67. Så flotte premier! Jeg blir med og tar 1 lodd!

    SvarSlett
  68. Så nydelige ting du lager!
    Jeg linker også fra fb, så det blir to lodd til meg. Krysse fingre!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  69. Det var flotte damer på toalettsettet :)
    Hundene og kattene var søte :)

    SvarSlett
  70. imeretheslilleverden18. januar 2013 kl. 14:56

    Så flotte premier!! Jeg tar gjerne to lodd!! Liker de lekre rumpene på de flotte damene!! :-)

    SvarSlett
  71. Så fine ting, tar eit lodd og krysser fingrene.

    SvarSlett
  72. Hei, gratulerer med alle besøkande og komentarar.Kreativ som du er, er det klart det er mange som er innom og ser. Hiv meg på med eit lodd. På spørsmålet ditt i bloggen min er svaret: Smart garn. Svarte på bloggen min òg, er litt usikker på kva som er best.. svare på komentarar, eller på bloggen til den som spør..

    SvarSlett
  73. Hei.
    Har veldig lyst på dette settet jeg også...nydelig..
    2 lodd til meg :-)

    SvarSlett
  74. Ohhhhhhhhhh.............jag vill absolut vara med. ÄLSKAR dina set.
    Deltar med 1 lott.

    SvarSlett
  75. Kjempefine ting du lager:-)Det er flott at mange besøker bloggen din.
    Jeg håper å vinne og deltar med ett lodd.
    Symra

    SvarSlett
  76. For noen flotte gaver. Vil gjerne ha et lodd.
    Hilsen mar-jen@live.no

    SvarSlett
  77. Klart man blir med på en sånn fin gi-bort ;o) Blir nok bare ett lodd på meg, er ikke på fjesboka, så æ tar heller vinnerloddet og som standhaftig katte elsker håper æ at det blir klaff ;o)

    SvarSlett
  78. Jag länker icke till facebook. Jag har däremot länkat på min blogg.
    Jag tar en lot.

    SvarSlett
  79. Hei for noen fine premier...er ikke på FB, men trekker gjerne et lykkelodd på bloggen din, så legger jeg meg som følger istedenfor!
    Ei flott uke ønskes deg.
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  80. Beautiful prizes! Congratulations on your blog.

    SvarSlett
  81. Hei
    Dette vil jeg gjerne være med på. Er veldig ofte på din blogg å titter,du syr så masse flotte ting. Ønsker deg en flott dag.

    SvarSlett
  82. Hei skulle vel ha sent min mail adr:oddnyaf@online.no

    SvarSlett
  83. Veldig flotte ting til Give-away. Lykke til med trekningen, kunne jo ønske det var meg som vant :)

    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min, forresten! Ha en super uke.

    SvarSlett
  84. Hei Siv! Kjempelekre ting du har laget, håper jeg er en av de heldige. Det røde og hvitprikkete settet var bare helt nydelig. :o)

    SvarSlett
  85. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  86. Så nydelig toalettsett du har laget. Rødt og hjerter er min favoritt. Ett lodd til meg : )

    SvarSlett
  87. Jeg vil gjerne være med på dette,så 1 lodd :-)

    SvarSlett