Sider

onsdag 30. november 2011

Flere toalettmapper

Forandring fryder! :o) Her om dagen fant jeg et, (for meg) nytt mønster på toalettmappe. Det var et enkelt og godt mønster, så det gikk forholdsvis raskt med syinga, og dermed så hadde jeg snart fem nye toalettmapper. Jeg forstørret mønsteret noe, så mine ble i størrelse 32 x 20 cm. Ble de litt mannfolkaktige disse også…, eller er det bare stoffvalget som gjør det?

HER er mønsteret for den som vil sy en sånn.

IMG_2680IMG_2683IMG_2701IMG_2685IMG_2688IMG_2687

IMG_2681IMG_2682

7 kommentarer:

  1. Fine toalettmapper! Det mønsteret skal jeg prøve!

    SvarSlett
  2. Flotte toalettmapper. Kjekt med god plass i slike, det er utruleg kor mykje ein tek oppi når ein skal på tur.Eg er i allefall flink til å ta med mykje meir enn eg treng..

    SvarSlett
  3. Jättefina och med vackra tyger för djurvänner!
    Kram!

    SvarSlett
  4. Koselige alle sammen, kanskje min kjære skal få en liknende til jul.

    SvarSlett
  5. Disse ble kjempefine. Det er så godt å finne slike mønstre som er greie å lette å lage.
    Ha en finfin torsdag.

    SvarSlett
  6. Så fina!! Håller med att de har ett maskulint uttryck. Det kan vara svårt att få till ibland. Dessa tyger du valt är ju perfekta. Tack för inspirationen.

    SvarSlett
  7. Flotte toalettmapper. Har sydd denne modellen av eit mønster som heiter Monas Toalettveske, men der var det ikkje sydd stoffstykker på endane av glidelåsen. Veldig god modell og eg kjem heilt sikkert til å sy fleire.

    Ha fine førjulsdagar:)

    SvarSlett