Sider

lørdag 2. april 2011

Heldige meg :o)

AWARD 

Denne prisen fikk jeg av Elisabeth`s quilt 
 Tusen takk, Elisabeth! 

Awarden skal gis videre til 5 blogger som har mindre enn 100 følgere, slik at vi kan la oss inspirere av hverandre.

Reglene er slik:

 1. Man må linke til den man fikk awarden fra. 
2. Man må sende awarden videre til 5 andre blogger. 
3. Man må svare på 5 spørsmål. 

Veldig vanskelig å velge, men det blir følgende fem som får awarden fra meg: 


Så var det spørsmålene:

        Hvorfor startet du å blogge? 
   Ble oppfordret av familien og inspirert av andre bloggere.

Hvilke blogger følger du?
Stort sett håndarbeidsblogger.

Favorittfarge?
Varierer etter årstid, mote, hva fargen skal brukes til eller på osv.

Favorittfilm(er)?
Ser sjelden film, men  Kautokeinoopprøret og  Max Manus synes jeg er bra filmer.
 
Hvilket land vil du besøke og hvorfor?
Har vel ikke det helt store behovet for å reise, men Ireland hadde kanskje ikke vært så dumt.


Siv





4 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei og gratulerer!
    Det ligger en award til deg fra meg også:))
    Glemte helt å se etter hvem de andre vinnerne var.

    Riktig god helg!

    SvarSlett
  3. Hei. Tusen takk! Jeg føler meg beæret! Jeg har fått flere awarder nå (men du er den eneste jeg ikke kjenner av dem "i virkeligheten" så det var ekstra stas med denne.) Jeg har ikke gjort noe med noen av dem enda for jeg har ikke helt forstått dette her. Jeg går nå i gang med å lage min personlige vri på det. kanskje ikke bra, men jeg prøver meg:-) Ha en fortsatt fin helg, Siv:-)

    SvarSlett
  4. Hei, og tusen takk for awarden, kjempehyggelig:o), men jeg aner ikke hvordan man linker. Skal prøve å finne ut av det, men igjen, tusen takk:o).

    SvarSlett