Sider

lørdag 3. juli 2010

Oppussing


Endelig har vi begynt å male stua! Er ferdig med den minste delen og vi ble veldig godt fornøyd! Her var ubehandla panel både på vegger og i tak, det var mørk rød der vi har malt lys brun og hylleveggen var grønn. Nye knotter til skapdørene ble det også - dus grønne med hvite prikker :o) 

IMG_1050
IMG_1051 

Peonene står i full blomst – dette er virkelig flotte blomster!

IMG_1049

Ellers så har jeg fått sydd denne lille brikken av restestoff. Mønsteret står i Quiltemagasinet nr. 6/09.
Jeg er daglig på nett for å se hva dere bloggdamer har laget siden sist - det er dagens høydepunkt å sjekke hva dere gjør :o) Det lages utrolig mye fint rundt omkring!
Med ønsker om en fortsatt god sommer!
Siv

7 kommentarer:

  1. Hei. Så fint du får det på stua di. Peonene er flott. Stilig brikke du har sydd. Enig med deg at runden i blogglandia er ett av dagens høydepunkt. Får mye inspirasjon rundt omkrig.
    Ha ei fin helg.
    Elisabeth

    SvarSlett
  2. Как красиво у вас в гостиной и пионы великолепные!!! Локутики тоже хороши, вот бы мне так сшить)))

    SvarSlett
  3. Hei.Så fint det ble.Kjempe fint.Nydelig brikke.Du er kjempe flink.Ha en riktig fin Søndag.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  4. Så fint det ble. Har akkurat gjort det samme og vet akkurat hvor fornøyd dere er nå.

    SvarSlett
  5. Så flott det ble, det er jo så deilig med lyse farger. Brikken var også flott. Å. du deilige sommer - kos deg videre, klem fra meg :0)

    SvarSlett
  6. Hei, har sendt deg to e-mail men har ikke fått svar. Jeg savner nemlig adressen din så jeg kan få sendt gevinsten din.

    SvarSlett
  7. Håper du har mottatt post fra meg :-)

    SvarSlett